dla partnerów

Dla Partnerów

Pomożemy Ci poznać pragnienia Twoich klientów. 

Największym zaufaniem darzymy osobiste opinie znajomych (92%) oraz ich opinie on-line
(70%).


Badania Global Trust in Advertising, przeprowadzone przez firmę Nielsen (2012)


Kim jesteśmy

Jesteśmy firmą marketingową z misją odkrywania czego pragną kobiety. Od 2005 roku zajmujemy się między innymi analizą rynku produktów dedykowanych nowoczesnym kobietom. Prekursorki.pl to pierwszy portal badawczy gromadzący opinie kobiet w Polsce. Zauważyliśmy potrzebę producentów do poznania preferencji kobiet - najważniejszej grupy zakupowej XXI wieku i stworzyliśmy platformę biznesową, która stała się ważnym źródłem pozyskiwania opinii konsumentów.
Badania Prekursorki.pl pozwalają producentom i dystrybutorom odpowiadać na realne potrzeby klientów.
Wyróżniają nas przede wszystkim nowoczesne narzędzia internetowe, krótki czas wykonania badania oraz aktywna baza użytkowniczek portalu gotowych na natychmiastowy udział w badaniu lub testach.

Stawiamy duży nacisk na rzetelność naszych badań, dlatego mają one charakter opt-in, a użytkowniczki nie otrzymują wynagrodzenia za udział w badaniach lub testach.

Obszary badań na Prekursorki.pl:
• Produkty
• Nazwy produktów
• Opakowania
• Hasła reklamowe
• Reklamy telewizyjne/radiowe
• Grupy potencjalnych odbiorców
• Badanie wizerunku marki
• Elastyczność cenowa
W obszarze działań Prekursorki.pl jest również WoMM (marketing szeptany) w formie opinii o produktach na stronie www.Prekursorki.pl, na blogach, na Facebooku oraz YouTube (testy video)

Co zyskasz współpracując z nami

1. Wzrost liczby opinii o Twoich produktach lub usługach
2. Poznanie opinii kobiet o Twoim produkcie, reklamie lub opakowaniu
3. Dostarczenie wyników badań w formie raportu i analizy
4. Wykorzystanie nowego kanału dotarcia do kobiet

 
Co robimy












Co nas wyróżnia


Cenimy czas naszych klientów i dostarczamy im rozwiązania spełniające poniższe kryteria:
  • krótki czas realizacji - rekrutacja 2 dni vs rekrutacja w agencjach badawczych 5-10 dni, realizacja badania do 2 tygodni
  • rzetelne odpowiedzi – badania opt-in, uczestniczki badania nie otrzymują wynagrodzenia za udział w badaniach lub testach
  • aktywna baza opiniujących kobiet
  • ogólnopolska baza testerek
  • dokładne filtry / dokładnie dopasowana każdorazowo baza
  • możliwość dodania dowolnego kryterium poprzez ankietę filtrującą (np. tylko kobiety z czerwonymi włosami – przykład badanie farb do włosów firmy Henkel)
  • uczestniczymy w wielu wydarzeniach medialnych i biznesowych, a przy tym tworzymy je sami  
6 listopada 2012 zorganizowaliśmy konferencję Customer Empowerment, czyli klient ma głos, podczas której 10 doświadczonych prelegentów opowiedziało o swoich sukcesach i pasji do tworzenia innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
W konferencji wzięło udział 70 przedstawicieli działów marketingu i badań takich firm jak: Bell, Bosh, Dermika, Dr Irena Eris, Enovatis, Eveline, Kupiec, L’Oreal, Netia czy Unilever.

Skontaktuj się z nami

Jeśli chcesz nawiązać z nami współpracę napisz do nas.
Pola z gwiazdką (*) są obowiązkowe.
Imię i nazwisko *
Adres e-mail *
Nr telefonu
Treść *